sobota, 16 sierpnia 2014

Czarne perły V

Witam po kolejnej przerwie, sezon w pełni, nie ma lekko. Co prawda ostatnio mnie parę osób poczęstowało stwierdzeniem, że gołe baby niby fajne, ale gdzie są na blogu pingwiny? No ładnie, ja wiedziałem, że tak na prawdę to wszyscy chcą oglądać ptaki. Pingwiny będą jutro, mam szczwany plan zabrać na noc do roboty dużo papieru i póki będę miał czas, to tworzyć coś w temacie. A tymczasem wrzucę to, co ostatnio wrzucam, mianowicie kolejną pracę z "Pocztu lubelskich pereł kultury alternatywnej", że tak to nazwę. Chciałem się wstrzymać, ale modelka się denerwuje, że jeszcze nie opublikowana ( pozdrawiam Agę ), to co zrobić, nie wolno się narażać. Jeszcze w kolejce sporo tym podobnych czeka, więc będą się pojawiać. Zdjęcie, niestety jakości jest, jak każdy widzi. Ma ktoś skaner B2?

Tak na sobotni wieczór, dla wszystkich, co idą się bawić :)

2 komentarze:

  1. Kobieta-karzeł?

    Jupiter

    OdpowiedzUsuń
  2. No cofasz sie...
    Dłoń z plastiku że ją stopiło?

    Nocna Furia.

    OdpowiedzUsuń