niedziela, 27 lipca 2014

Czarne perły IV

Proszę bardzo, zgodnie z obietnicą kolejny odcinek serii. Mam szczwany plan na spróbowanie zrobienia wersji elektronicznych w lepszej jakości, ale to jak wyjdzie, to najwyżej zrobię hurtowy re-upload. Ja zawsze wiedziałem, że jak tylko będę wrzucał akt, to licznik odwiedzin będzie nabijał, jak dług publiczny. Mam Was! Podziękowania dla modelki i przeprosiny, że wrzutka tak późno, ale niestety tak duży format jest problematyczny, a chwilowo nie mam zamiaru cofać się do B3. Wyglądajcie kolejnych postów!

Do ładnych widoków, ładny kawałek, polecam kapelę! :)

2 komentarze:

  1. Cycki znowu odwracaczem uwagi?
    Ktoś tu nie lubi rysować rąk. >D

    Jupiter

    OdpowiedzUsuń
  2. jej lewe oko ma ochote wypłynąć?,dłonie- jak to możliwe że za kazdym razem wygladaja jakbys je rysowal po ciemku?

    Nocna Furia.

    OdpowiedzUsuń